team

We are in fact a team whether or not you realize it.

Ashtar Sheran

Prg







Instructions HERE




Labels

Monday, March 4, 2013

CHINESE - Ashtar -- 01:03:2013






Ashtar -- 01:03:2013

经问何我在与你的交流中么多的差异性。何我们这方的某些管道比起其他特在关于时间数据的问题上更的明确?理解,在我们这边所有事情都是在当下生。当我在与你交流某些事情的候,用一种时间的框架接它并不是在与你的交流前我要首先开个会,决定我要交流的是什么,以及我要如何做。我都是一体的,因此我也完全没有必要事先决定由行交流。我更清楚的解下。


当然在我自己人中有着密的接触和交流。而且我也当然会互相会面来交流关于展的自己的但是就事情和它机来会在合一的角度去考最有展潜力的时间线。也就是完全无需必要就一条特殊的时间线和它的交流先达成协议在我所有人中从一开始就有着一种共同的理解。而在当我打算要以自己的通灵管道行交流的候事情就得更棘手了。

里有着一些通灵者不希望达特殊的时间线也完全的接受尊重你的自由意志一直如此而且永不会破坏它!)然我接受一点也同时给们这边带来一些问题一旦我懂得就时间线会有多么重要的信息当前的化状态产生好。那在我要如何行呢如果一个管道根本就不希望达特殊的时间线但是在另一方面人又希望被告知关于事件以及他理解我们进退两的局面么

这样的情况下关系到某些事件我多的描述了时间线。我过这个管道并没有提完全正确的预测,相反只是在试图维持一种更普遍的概况,依旧十分的精确。于此,我就在试图平衡信息关于时间线的需要,以及我通灵管道的自由意志。即使你在“固”的询问这个管道,一次又一次,就时间线提供更多细节化的信息,我也不能过这个管道送出它,而且也尊重他的自由意志。所以你也是同的情况。

并不希望迷惑,我也不想你失望。你真的很重要,我真的都忍不住要到你,理解个合一的本有的真相就是我都是一体的。就也不仅仅只关注大揭露运作的同时还要看出在你短期内的下个时间走向的位置能够带走向哪里。

很多的的阿斯塔



中文翻译 :U2觉醒


Channeller: Philipp

Note about the channeller: I had my ups and downs and still now after Ashtar came to me about ten days ago and asking me to channel him I am asking him about ten times a day if this is all real or just my imagination. Let your heart guiding you when you read this message and then decide by yourself. Namaste, Philipp.


No comments:

Post a Comment

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

terra galactica


Please click the icon YouTube and then the small square at the bottom right side to get the captions CC, and choose subtitles in UKRAINIAN
埋め込み画像 4埋め込み画像 5






Keshe Live Regarding Threats and Science
Project Camelot, March 16, 2014




TRANSCRIPT AVAILABLE HERE

Petition

Full government disclosure of ET presence on Earth

Full government disclosure of ET presence on Earth

https://secure.avaaz.org/en/petition/Full_government_disclosure_of_ET_presence_on_Earth_now/?cHQipcb


Why this is important

The presence of Extra-terrestrial civilizations on and around Earth has been publicly attested by hundreds of credible first-hand witnesses, including military personnel, astronauts and civil aviation pilots.

It has also been the subject of a global cover-up for more than 60 years, according to testimony from such witnesses, made public through Dr Steven Greer's Disclosure Project and recent documentary, Sirius, as well as through the Citizens' Hearing on Disclosure that took place at the National Press Club in Washington DC in April-May of 2013.

This cover-up, using media disinformation and hoaxes, has kept humanity from open contact with highly-advanced benevolent galactic citizens, capable of interstellar travel faster than the speed of light. In doing so, world leaders have deprived this planet of advanced propulsion and energy technologies that could have completely transformed human civilization by now, to a level of global well-being, connectedness, and environmental health few have yet even dreamed of.

Our planet can only head into deeper crisis under the control of a military-industrial complex and fossil fuel corporations that pull the strings of government to delay alternatives that would see their power crumble, along with a cabal of vested interests.

The open acknowledgement of advanced extra-terrestrial peoples by Earth's governments is the step needed to begin the next chapter for humanity and our planet. Clarity is vital if humanity is to successfully connect with ETs approaching with goodwill, currently not differentiated in media representation from negative entities or possible human agencies using reverse-engineered craft for unknown purposes. Lack of transparency creates confusion and the potential for destructive actions.

Let's take a stand for compassion and freedom NOW, and call on the United Nations and all world governments to step up, acknowledge the truth of benevolent ET contact with Earth, and start engaging openly with our galactic neighbors to heal our world.

RICHARD DOLAN






CLICK THE FIRST BUTTON OF THE RIGHT (CAPTIONS)
TO GET SUBTITLES IN VARIOUS LANGUAGES